пн-пт 10:00-16:00, сб 10.00-15.00, нд - вихідний

27.07.2021
20518

Чому димить двигун?

Будь-який автовласник, який дбає про справну роботу свого автомобіля, зможе легко визначити несправність двигуна. Достатньо звернути увагу на колір вихлопного диму. Він буває різний і свідчить про ту чи іншу поломку. Спробуємо розібратися, чому машина, мотор або бензиновий двигун можуть почати раптово диміти і що ж з цим робити.

Двигун почав диміти: причини

Причини димлення двигуна можуть бути такими:

  • у системі подачі палива виникли несправності;
  • неполадки у системі охолодження чи роботі газорозподільної системи;
  • знос деталей двигуна або витік оливи.

Причина того, що машина може сильно диміти, буває пов'язана з порушенням балансу повітря-паливо. Можливо, паливоповітряна суміш не повністю згорає. Або ж використовуються неякісні мастильні матеріали. Причин появи диму безліч і кожна з них може впливати на колір хмари. Досвідчений майстер швидко визначить чому ж піднімає двигун і як усунути несправності. Але й самостійно можна дізнатися багато і вжити необхідних дій.

Якщо авто почало диміти і хмарка має сиве забарвлення, є велика ймовірність того, що зношені циліндри або поршні. Можливо, у напрямних клапанах виникли несправності або в маслознімних ковпачках, стерлися підшипники. Сизий дим може утворюватися через знос ущільнень або несправності в електричному ланцюзі.

Не варто переживати, якщо при запуску холодного двигуна двигун почав злегка піднімати. Це не є відхиленням від норми, особливо, якщо впливають низькі температури. Якщо дим з'явився вже після прогріву, потрібно шукати причину цього і займатися її усуненням.

Дим із синюватим відтінком, може говорити про те, що це відбувається чад оливи, в цьому випадку, як правило, збільшується його витрата. Відповідно, деталі двигуна схильні до зносу.

Якщо з'явився білий дим, то можливі несправності в системі охолодження. Також його поява може бути пов'язане з недостатньою кількістю конденсату у системі випуску чи моторі. При неполадках в транспортному засобі транспортного засобу дим набуває чорного кольору. За його появи потрібно терміново звернутися до майстра на СТО.

Якщо виник дим з вихлопної труби і необхідно розкоксувати елементи і агрегати авто, можна почати використовувати особливі засоби. Не обов'язково одразу намагатися провести капітальний ремонт машини. Потрібно використовувати спеціальні промивання двигуна та масляної системи, антикокс-розкоксування поршневих кілець, засоби, що збільшують в'язкість масла та іншу автопродукцію. Ними користуватися досить легко і просто, головне придбати якісну продукцію, яка дозволить позбавитися ситуації, коли задимив двигун.

Де придбати якісну автохімію?

Якщо вам потрібно купити якісне моторне масло або мастильні матеріали, зверніться до інтернет-магазину компанії Megafors. Ми є виробниками такої продукції, тому можемо запропонувати її за вигідною ціною.

Кожна партія нашої продукції перед тим, як пропонується споживачеві, проходить усі необхідні тестування та випробування. Тому ми можемо гарантувати виняткову якість всього запропонованого ряду та його відповідність зазначеним експлуатаційним властивостям. Наші фахівці завжди готові прийти на допомогу та надати безкоштовну консультацію.

Останні відгуки
Задати питання
Увага: HTML не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
Олександр 18.03.2024
Добрий день.Порадьте масло вашого виробництва в мотор до міні трактора догфенг.
Відповідь Мегафорс:

Ваша техніка, міні трактор, прирівнюється до легкового автотранспорту, у тому числі буси, типу Sprinter. Тому вам підійде масло нашого виробництва SmartOil. У нас є усі категорії по в'язкості.

Fikret 17.03.2024
Добрый день спасибо за столь детальный ответ к сожалению я гр др гос-ва но советы грамотных и умных специалистов очень важны желаю вам в ваших исследованиях всех благ спасибо
Відповідь Мегафорс:

Спасибо большое и вам всего хорошего!

Петн 16.03.2024
Можно ли добавлять эту присадку в акпп с 4 дикстроном?
Відповідь Мегафорс:

Присадку SmartOil Racing нельзя добавлять в АКПП независимо от ATF потому, что будет снижено трение 

 между рабочими поверхностями. Коробка будет буксовать.

Fikret 15.03.2024
Добрый день спасибо за ваш труд быстрый ответ я учту ваши рекомендации что очень важно, учитывая что на рынке большой разброс масел как качеств так и подделок методом проб меняю через каждые 5000 км на данный момент залит Альпин 5 - 40 ( Германия ) вначале было нормально двиг стал тише работать но потом после 3000 км снова звук двиг снова увеличился возможно масло не того уровня хочу поменять на Титан 5-40 или залить Тойотовскую про-ва Бельгия ( на сколько это ориг ? ) или же какое масло залить в двиг что посоветуете спасибо
Відповідь Мегафорс:

Здесь мы бессильны.    Рекомендацию можем дать на основании испытаний. Марки масел нам не о чем не говорят. Красивые названия, не более. Одним из важнейших характеристик масла является обеспечение противоизносного явления на поверхностях трения. Это обеспечивается прочностью масляной пленки. Естественно, это обеспечивает низкое трение (коэф. трения). Мы производим испытание масел на машинке трения на этот показатель. Если вы находитесь в Украине (но по предыдущему вопросу, похоже, что нет),то пришлите нам образцы масел в объеме по 50мл. Мы проведем испытания и пришлём видео отчёт. У нас есть присадка к маслам, которая упрочняет масляную пленку. Кроме того, у нас есть готовые масла с  этой присадкой. Мы проведем испытание ваших образцов и наших масел с той же вязкостью. Или же добавим присадку в ваши образцы. Вам будут интересны результаты испытаний. Не исключено, что снижение трения может решить вашу проблему

Fikret 13.03.2024
Добрый день Тойота прадо 2,7 2007 год пробег 205000 км производитель рекомендует 5w-30 и 10w-30 климат у нас южный летом жарко до 45 С залито 5w-40 стоит ли переходить на 5w-30 и будет ли масложор или оставить как есть спасибо
Відповідь Мегафорс:

Добрый день. Как известно, масложор может быть по 3-м причинам: выработки в ЦПГ, вышли со строя сальники клапанов и низкий индекс вязкости самого масла. Если две первые причины отсутствуют, то все будет зависит от самого масла, причем, не от показателей его вязкости. При одних и тех же показателях вязкости по SAE, могут быть разные индексы вязкости, т.е., способность масла сохранять вязкость от температурного воздействия. Ели ваш автомобиль уже работает на масле 5w40, учитывая высокую температуру окружающей среды, то нет особого смысла переходить на менее вязкое масло.  Тем более, если на практике масло вас удовлетворяет, т.е., по индексу вязкости.

Підписка на акції та новини