пн-пт 10:00-16:00, сб 10.00-15.00, нд - вихідний

Відновлення підшипників ковзання


Як уникнути попадання води, що нагнітається, в мастило при експлуатації насоса високого тиску
Як уникнути попадання води, що нагнітається, в мастило при експлуатації насоса високого тиску

Горизонтальні триплунжерні насоси Г-305 використовуються для подачі води в пресу колесопрокатного комплексу на ВАТ «Інтерпайп НТЗ» (насосно-акумуляторна станція). Вони забезпечують тиск рідини до..

1002
22.11.2016
Відновлення моторно-осьових підшипників ковзання
Відновлення моторно-осьових підшипників ковзання

Моторно-осьові підшипники (МОП) тягових агрегатів (тягові агрегати – залізничні склади з думпкарами, оснащеними електродвигунами) почали ламатися на ВАТ «ПівдГЗК». При цьому відбувалося інтенсивне зно..

1464
22.11.2016
Підшипники ковзання маховика пільгерстану
Підшипники ковзання маховика пільгерстану

 Гарячекатані безшовні труби великого діаметру виробляються на прокатних агрегатах, обладнаних пільгерами (пільгерстанами). Внаслідок ударного впливу великої потужності на розжарену заготовку утворюєт..

1050
22.11.2016

Сферичні радіальні підшипники ковзання знайшли широке застосування в техніці як опори та напрямні машин та механізмів. Основне завдання підшипника ковзання – це сприйняття навантажень та забезпечення плавного та безперебійного обертання валу. Підшипник ковзання складається з нерухомого корпусу, що має циліндричний отвір. У цей отвір міститься втулка-вкладиш з матеріалу з низьким коефіцієнтом тертя. Там же розміщується змащувальний пристрій. Потім наноситься мастило і встановлюється вал.

 

Мастило для сферичного радіального підшипника ковзання є наріжним каменем. Мастило підшипника ковзання і забезпечує його безаварійну і безперервну роботу, а також захищає від агресивного впливу води. Крім того мастило для підшипника ковзання - це робочий елемент, який розділяє поверхні, що труться, і відводить від них тепло під час роботи.

 

Основними перевагами підшипників ковзання є їхня висока надійність, обумовлена простотою конструкції, і здатність працювати під високими навантаженнями в агресивних середовищах. У той же час не можна забувати і про недоліки. Основний недолік пов'язаний з підвищеними вимогами до якості мастила та постійний контроль за її станом та температурою.

 

На практиці, навіть змащення хорошої якості вимагають сучасних методів покращення їх властивостей та збільшення терміну служби. Одним із реальних шляхів вирішення проблеми є використання силікатно-фулеренових складів Мегафорс. Дані склади просто додаються до системи змащення підшипника ковзання і утворюють метало-керамічну плівку, яка у кілька разів збільшує ресурс підшипника ковзання.

Останні відгуки
Задати питання
Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
Олександр 18.03.2024
Добрий день.Порадьте масло вашого виробництва в мотор до міні трактора догфенг.
Відповідь Мегафорс:

Ваша техніка, міні трактор, прирівнюється до легкового автотранспорту, у тому числі буси, типу Sprinter. Тому вам підійде масло нашого виробництва SmartOil. У нас є усі категорії по в'язкості.

Fikret 17.03.2024
Добрый день спасибо за столь детальный ответ к сожалению я гр др гос-ва но советы грамотных и умных специалистов очень важны желаю вам в ваших исследованиях всех благ спасибо
Відповідь Мегафорс:

Спасибо большое и вам всего хорошего!

Петн 16.03.2024
Можно ли добавлять эту присадку в акпп с 4 дикстроном?
Відповідь Мегафорс:

Присадку SmartOil Racing нельзя добавлять в АКПП независимо от ATF потому, что будет снижено трение 

 между рабочими поверхностями. Коробка будет буксовать.

Fikret 15.03.2024
Добрый день спасибо за ваш труд быстрый ответ я учту ваши рекомендации что очень важно, учитывая что на рынке большой разброс масел как качеств так и подделок методом проб меняю через каждые 5000 км на данный момент залит Альпин 5 - 40 ( Германия ) вначале было нормально двиг стал тише работать но потом после 3000 км снова звук двиг снова увеличился возможно масло не того уровня хочу поменять на Титан 5-40 или залить Тойотовскую про-ва Бельгия ( на сколько это ориг ? ) или же какое масло залить в двиг что посоветуете спасибо
Відповідь Мегафорс:

Здесь мы бессильны.    Рекомендацию можем дать на основании испытаний. Марки масел нам не о чем не говорят. Красивые названия, не более. Одним из важнейших характеристик масла является обеспечение противоизносного явления на поверхностях трения. Это обеспечивается прочностью масляной пленки. Естественно, это обеспечивает низкое трение (коэф. трения). Мы производим испытание масел на машинке трения на этот показатель. Если вы находитесь в Украине (но по предыдущему вопросу, похоже, что нет),то пришлите нам образцы масел в объеме по 50мл. Мы проведем испытания и пришлём видео отчёт. У нас есть присадка к маслам, которая упрочняет масляную пленку. Кроме того, у нас есть готовые масла с  этой присадкой. Мы проведем испытание ваших образцов и наших масел с той же вязкостью. Или же добавим присадку в ваши образцы. Вам будут интересны результаты испытаний. Не исключено, что снижение трения может решить вашу проблему

Fikret 13.03.2024
Добрый день Тойота прадо 2,7 2007 год пробег 205000 км производитель рекомендует 5w-30 и 10w-30 климат у нас южный летом жарко до 45 С залито 5w-40 стоит ли переходить на 5w-30 и будет ли масложор или оставить как есть спасибо
Відповідь Мегафорс:

Добрый день. Как известно, масложор может быть по 3-м причинам: выработки в ЦПГ, вышли со строя сальники клапанов и низкий индекс вязкости самого масла. Если две первые причины отсутствуют, то все будет зависит от самого масла, причем, не от показателей его вязкости. При одних и тех же показателях вязкости по SAE, могут быть разные индексы вязкости, т.е., способность масла сохранять вязкость от температурного воздействия. Ели ваш автомобиль уже работает на масле 5w40, учитывая высокую температуру окружающей среды, то нет особого смысла переходить на менее вязкое масло.  Тем более, если на практике масло вас удовлетворяет, т.е., по индексу вязкости.

Підписка на акції та новини