Наш Nissan Leaf пройшов 47 тис. км. Настав час замінити масло в редукторі. Поїхали на СТО «BOSH» та замінили трансмісійно-гідравлічну олію.
При цьому використовували олію, яку рекомендує завод-виробник. Злите з редуктора відпрацювання випробували на своїй машині тертя прямо на СТО, а потім таке ж випробування провели і зі свіжою рідиною.
Випробували і здивувалися тому, які слабкі протизносні властивості цієї трансмісійно-гідравлічної рідини. Заклинювання поверхонь, що труться, відбувалося всього при навантаженні 3кг по динамометру, а плями зносу, у вигляді еліпса, при цьому, були величезні, з максимальним розміром близько 7мм. Це не залежало від того, було це відпрацювання або свіжа олія.
Крім того, відпрацювання відправили на експертизу до сертифікованого Випробувального центру, акредитованого у Держстандарті України. Випробування на машині тертя показали, що додавання 5% нашої присадки SmartOil-racing збільшило протизносність трансмісійно-гідравлічної олії у 13 разів!
У той час, як виважене залізо у відпрацюванні, яке злили з редуктора, перевищило допустиму норму у 20 разів!
Висновок дав фахівець у 38-річному стажі роботи з мастильними матеріалами, к.т.н., Лукінюк Марина Юріївна.
Хід випробувань можна побачити на нашому ютуб-каналі Мегафорс
Сюжети, присвячені випробуванням трансмісійно-гідравлічної рідини https://www.youtube.com/watch?v=HGwK238vlTc