пн-пт 10:00-15:00, сб 10.00-14.00, нд - вихідний

01.04.2022
99

Настав час замінити масло в редукторі

Наш Nissan Leaf пройшов 47 тис. км. Настав час замінити масло в редукторі. Поїхали на СТО «BOSH» та замінили трансмісійно-гідравлічну олію.

    

При цьому використовували олію, яку рекомендує завод-виробник. Злите з редуктора відпрацювання випробували на своїй машині тертя прямо на СТО, а потім таке ж випробування провели і зі свіжою рідиною.

лист

    

Випробували і здивувалися тому, які слабкі протизносні властивості цієї трансмісійно-гідравлічної рідини. Заклинювання поверхонь, що труться, відбувалося всього при навантаженні 3кг по динамометру, а плями зносу, у вигляді еліпса, при цьому, були величезні, з максимальним розміром близько 7мм. Це не залежало від того, було це відпрацювання або свіжа олія.

Крім того, відпрацювання відправили на експертизу до сертифікованого Випробувального центру, акредитованого у Держстандарті України. Випробування на машині тертя показали, що додавання 5% нашої присадки SmartOil-racing збільшило протизносність трансмісійно-гідравлічної олії у 13 разів!

У той час, як виважене залізо у відпрацюванні, яке злили з редуктора, перевищило допустиму норму у 20 разів!

Висновок дав фахівець у 38-річному стажі роботи з мастильними матеріалами, к.т.н., Лукінюк Марина Юріївна.

 Фото

Сторінка 1  Сторінка 2

Сторінка 3  Сторінка 4

Сторінка 5

Хід випробувань можна побачити на нашому ютуб-каналі Мегафорс

Сюжети, присвячені випробуванням трансмісійно-гідравлічної рідини https://www.youtube.com/watch?v=HGwK238vlTc

 https://www.youtube.com/watch?v=sOGx99q9EQk

Написати відгук
Увага: HTML не підтримується! Використовуйте звичайний текст.