Про нас
виробляє під Торговими Марками МЕГАФОРС (MEGAFORCE) та СМАРТОІЛ (SMARTOIL) продукцію, що забезпечує захист від зношування механізмів техніки, в т.ч. всіх видів транспорту, промислового та сільськогосподарського обладнання, при цьому збільшує термін служби обладнання у 2-3 рази, забезпечуючи економію енергоносіїв (бензин, дизельне паливо, газ, мазут, електроенергія).
До продукції фірми належать:
- моторні оливи
- трансмісійні оливи
- присадки (добавки) в моторні, трансмісійні та індустріальні оливи, пластичні мастила;
- присадки у паливо;
- охолодні рідини-антифризи.
Моторні та трансмісійні оливи SmartOil
виробляються синтетичні 5W-30, 5W-40, 5W-50, 0W-20 та напівсинтетичні 10W-30 та 10W-40. Трансмісійні оливи для МКПП 75W-90 Оливи відповідають вимогам Low SAPS, мають знижений вміст сірки, фосфору та сульфатної золи, забезпечують норми EURO-5 та EURO-6 за токсичністю викидів в атмосферу, мають високі індекс в'язкості та інші технічні показники, які забезпечують допуски по АР не нижче SN/CI -4.
Мастила використовуються в легковому транспорті з двигунами, як бензиновими, так і дизельними, в т.ч., оснащеними системами рециркуляції відпрацьованих газів (EGR) та 3W-каталізаторами. Всі масла володіють унікальними протекторними якостями, завдяки показникам міцності масляної плівки. Плівка, до свого розриву, після чого вже настає граничне тертя, витримує високі навантаження, навіть у десятки разів вище, ніж це демонструють інші оливи, зокрема престижних марок.
Це добре видно при випробуваннях на машині тертя.Такі численні випробування можна переглянути на нашому Ютюб-каналі.
Надвисокі протизносні показники мастил (масляної плівки) забезпечуються ексклюзивною присадкою SmartOil-racing, що виготовляється НВФ «Мегафорс».
Завдяки присадці SmartOil-racing, знижується чутливість двигуна до надмірного забруднення оливи, наявності в маслі води (охолодної рідини), допускається масляне голодування. Це ідеальний захист двигуна від зношування.
Присадки (добавки) в оливи та мастила поділяються на 2-і групи.
- це присадки ремонтно-відновлювальні (реноватори), які застосовуються для запобігання зносу поверхонь, що труться, або відновлення цих поверхонь, коли вони вже зношені. Вони випускаються, як у рідкому вигляді, для масел та трансмісійних рідин (АТF), так і в консистентному вигляді, для застосування у пластичних мастилах. Ці присадки (добавки) утворюють на поверхнях тертя вуглецево-металокерамічний шар, де в якості вуглецю присутні фулерени. Утворений шар знижує тертя (коефіцієнт тертя) і підвищує зносостійкість поверхонь, що труться, в парах тертя. Це дозволяє, не виводячи обладнання з експлуатації, відновлювати зношені механізми, збільшувати їх міжремонтний період, економити енергоресурси (нафтопродукти, газ, електроенергію), при цьому знижувати вібрацію та шум, забезпечувати стійку роботу техніки в умовах запилення, вимивання мастила, в агресивному середовищі та за високих температур.
Завдяки присадці SmartOil-racing знижується чутливість механізмів до надмірного забруднення оливи, наявності в оливи води (охолодної та технологічної рідини), допускається масляне голодування. Це ідеальний захист від зносу вузлів та агрегатів будь-якого обладнання.
Присадки (добавки) у паливо – їх 3 види
Це ремонтно-відновлювальний склад для паливних систем з насосами високого тиску (ТНВД), розкоксувач та очищувачі для паливних систем бензинових та дизельних двигунів. Відновлення паливної системи, розкоксування двигуна та очищення паливної системи проводиться без виведення обладнання з експлуатації та демонтажу. Зазначені продукти вносяться в паливо, безпосередньо в паливний бак або окрему ємність, приєднану до двигуна.
– це присадка (реноватор) для відновлення плунжерних пар ТНВД та запірної арматури (голка-гніздо) форсунок дизельних двигунів. При використанні присадки насамперед збільшується тиск, що створюється плунжерною парою. Завдяки кращому приляганню запірної голки у форсунці, а також збільшенню тиску в паливній системі, як наслідок, покращується розпил палива, що призводить до покращення роботи двигуна. При цьому, підвищується потужність, покращується динаміка та скорочується кількість шкідливих компонентів у вихлопних газах, економиться паливо.
застосовується як для бензинових двигунів, так і дизельних. Цей склад призначений для видалення нагарів, коксів та лаків у бензинових та дизельних двигунах (камери згоряння, клапани, поршневі кільця, весь вихлопний тракт). Розкоксувач очищає також сажі фільтри та каталізатори. Його додають безпосередньо в бензин або дизпаливо у бак.
- призначаються окремо для бензину та окремо для дизельного палива. Паливні системи двигунів очищаються, починаючи від паливного насоса, закінчуючи елементами подачі палива в камеру згоряння. При цьому відбувається активація палива за рахунок розщеплення довгих ланцюжків молекул вуглеводнів, з яких складається паливо, що призводить до повнішого його згоряння, навіть якщо це паливо не відповідає необхідній якості.
Охолодні рідини - антифриз
Охолоджуюча рідина для двигуна внутрішнього згоряння, ANTIFREEZE PROFESSIONAL red G12+, виробляється на основі моноетиленгліколю (МЕГ) з пакетом високоефективних присадок, що дозволяє використовувати її у всіх видах транспорту, в т.ч. сучасних, з блоками та системами охолодження з алюмінію. Повний захист систем охолодження 5 років або 250000 км пробігу.