Інформація про доставку
Оплата здійснюється згідно з рахунком-фактурою, який надсилає менеджер після підтвердження замовлення на розрахунковий рахунок компанії, або за допомогою картки до розрахункового рахунку.
Безготівкова оплата
- через Приват24;
- у касі банку;
- у терміналі самообслуговування;
- З розрахункового рахунку на розрахунковий рахунок нашої компанії;
Оплата банківською карткою Visa та MasterCard
Доставка товару можлива лише після підтвердження оплати
Готівкова оплата
- у відділенні "Нової пошти"
- у пункті самовивезення м. Дніпро, вул. Січових Стрільців, 43
На підтвердження оплати клієнт отримує товарний чек.
Доставка по Україні
Відправлення замовлення здійснюється з Пн до Пт включно.
Час приймання та обробки замовлень з 10.00 до 14.00
Час комплектації на складі з 14:00 до 17:00
Час відвантаження 17-00.
Замовлення, що надійшло після 14:00, відвантажується наступного дня.
Доставка по Україні здійснюється ТК Нова Пошта
Термін доставки 1-3 дні.
Доставка по м. Дніпру
САМОВИВІЗ вул. Січових Стрільців, 43
Пн – Пт 10.00 – 18.00
Сб 10.00 – 16.00
Нд Вихідний
Безкоштовна доставка замовлень (від 1500 грн) здійснюється в день замовлення або на наступний
Пн – Пт 14.00-18.00
Сб - Нд Вихідний
Обмін та повернення товару до 14 днів
Як обміняти чи повернути товар, який не підійшов, чи з іншої причини?
1. Переконайтеся, що від дати покупки минуло не більше 14 днів без урахування дня покупки.
2. Переконайтеся, що на товарі відсутні ознаки використання та пошкодження, є повна комплектація товару (як у момент покупки), збережений його товарний вигляд і всі споживчі властивості.
3. Підготуйте, будь ласка, всі необхідні документи:
- виданий продавцем розрахунковий документ (чек/накладна або ін.), що підтверджує факт покупки;
- документ, що засвідчує особу;
- ідентифікаційний податковий номер (ІПН);
- у разі оплати купівлі банківською карткою – актуальні реквізити карткового рахунку.
4. Обміняйте або поверніть товар, якщо з моменту покупки не минуло 14 днів, обов'язково додайте зазначені вище документи.
Корисна інформація щодо прав споживача – стаття 9 Закону України «Про захист прав споживачів».
Якщо у вас виникнуть додаткові запитання, зверніться за тел. (068) 960-32-52