пн-пт 10:00-16:00, сб 10.00-15.00, нд - вихідний

Про нас

Науково-виробнича фірма "Мегафорс" виробляє під Торговими Марками МЕГАФОРС (MEGAFORCE) та СМАРТОІЛ (SMARTOIL) продукцію, що забезпечує захист від зношування механізмів техніки, в т.ч. всіх видів транспорту, промислового та сільськогосподарського обладнання, при цьому збільшує термін служби обладнання у 2-3 рази, забезпечуючи економію енергоносіїв (бензин, дизельне паливо, газ, мазут, електроенергія).

До продукції фірми належать:

  • моторні оливи
  • трансмісійні оливи
  • присадки (добавки) в моторні, трансмісійні та індустріальні оливи, пластичні мастила;
  • присадки у паливо;
  • охолодні рідини-антифризи.

Моторні та трансмісійні оливи SmartOil

Моторні оливи виробляються синтетичні 5W-30, 5W-40, 5W-50, 0W-20 та напівсинтетичні 10W-30 та 10W-40. Трансмісійні оливи для МКПП 75W-90 Оливи відповідають вимогам Low SAPS, мають знижений вміст сірки, фосфору та сульфатної золи, забезпечують норми EURO-5 та EURO-6 за токсичністю викидів в атмосферу, мають високі індекс в'язкості та інші технічні показники, які забезпечують допуски по АР не нижче SN/CI -4.

Мастила використовуються в легковому транспорті з двигунами, як бензиновими, так і дизельними, в т.ч., оснащеними системами рециркуляції відпрацьованих газів (EGR) та 3W-каталізаторами. Всі масла володіють унікальними протекторними якостями, завдяки показникам міцності масляної плівки. Плівка, до свого розриву, після чого вже настає граничне тертя, витримує високі навантаження, навіть у десятки разів вище, ніж це демонструють інші оливи, зокрема престижних марок.

Це добре видно при випробуваннях на машині тертя.Такі численні випробування можна переглянути на нашому Ютюб-каналі.

Надвисокі протизносні показники мастил (масляної плівки) забезпечуються ексклюзивною присадкою SmartOil-racing, що виготовляється НВФ «Мегафорс».

Завдяки присадці SmartOil-racing, знижується чутливість двигуна до надмірного забруднення оливи, наявності в маслі води (охолодної рідини), допускається масляне голодування. Це ідеальний захист двигуна від зношування.

Присадки (добавки) в оливи та мастила поділяються на 2-і групи.

Перша група - це присадки ремонтно-відновлювальні (реноватори), які застосовуються для запобігання зносу поверхонь, що труться, або відновлення цих поверхонь, коли вони вже зношені. Вони випускаються, як у рідкому вигляді, для масел та трансмісійних рідин (АТF), так і в консистентному вигляді, для застосування у пластичних мастилах. Ці присадки (добавки) утворюють на поверхнях тертя вуглецево-металокерамічний шар, де в якості вуглецю присутні фулерени. Утворений шар знижує тертя (коефіцієнт тертя) і підвищує зносостійкість поверхонь, що труться, в парах тертя. Це дозволяє, не виводячи обладнання з експлуатації, відновлювати зношені механізми, збільшувати їх міжремонтний період, економити енергоресурси (нафтопродукти, газ, електроенергію), при цьому знижувати вібрацію та шум, забезпечувати стійку роботу техніки в умовах запилення, вимивання мастила, в агресивному середовищі та за високих температур.

Друга група - це протекторні (захисні) присадки, які запобігають зносу, завдяки тому, що в оливах і мастилах утворюють надміцні масляні плівки, які не допускають граничне тертя на деталях механізмів, що сполучаються. Це добре видно при випробуваннях мастил та мастил на машині тертя, в які додано таку присадку. Такі численні випробування можна переглянути на нашому Ютюб-каналі. Назву такої присадки SmartOil-racing.
Завдяки присадці SmartOil-racing знижується чутливість механізмів до надмірного забруднення оливи, наявності в оливи води (охолодної та технологічної рідини), допускається масляне голодування. Це ідеальний захист від зносу вузлів та агрегатів будь-якого обладнання.

Присадки (добавки) у паливо – їх 3 види

Це ремонтно-відновлювальний склад для паливних систем з насосами високого тиску (ТНВД), розкоксувач та очищувачі для паливних систем бензинових та дизельних двигунів. Відновлення паливної системи, розкоксування двигуна та очищення паливної системи проводиться без виведення обладнання з експлуатації та демонтажу. Зазначені продукти вносяться в паливо, безпосередньо в паливний бак або окрему ємність, приєднану до двигуна.

Ремонтно-відновлювальний склад для ТНВД – це присадка (реноватор) для відновлення плунжерних пар ТНВД та запірної арматури (голка-гніздо) форсунок дизельних двигунів. При використанні присадки насамперед збільшується тиск, що створюється плунжерною парою. Завдяки кращому приляганню запірної голки у форсунці, а також збільшенню тиску в паливній системі, як наслідок, покращується розпил палива, що призводить до покращення роботи двигуна. При цьому, підвищується потужність, покращується динаміка та скорочується кількість шкідливих компонентів у вихлопних газах, економиться паливо.

Розкоксувач  застосовується як для бензинових двигунів, так і дизельних. Цей склад призначений для видалення нагарів, коксів та лаків у бензинових та дизельних двигунах (камери згоряння, клапани, поршневі кільця, весь вихлопний тракт). Розкоксувач очищає також сажі фільтри та каталізатори. Його додають безпосередньо в бензин або дизпаливо у бак.

Активатори - очищувачі призначаються окремо для бензину та окремо для дизельного палива. Паливні системи двигунів очищаються, починаючи від паливного насоса, закінчуючи елементами подачі палива в камеру згоряння. При цьому відбувається активація палива за рахунок розщеплення довгих ланцюжків молекул вуглеводнів, з яких складається паливо, що призводить до повнішого його згоряння, навіть якщо це паливо не відповідає необхідній якості.

Охолодні рідини - антифриз

Охолоджуюча рідина для двигуна внутрішнього згоряння, ANTIFREEZE PROFESSIONAL red G12+, виробляється на основі моноетиленгліколю (МЕГ) з пакетом високоефективних присадок, що дозволяє використовувати її у всіх видах транспорту, в т.ч. сучасних, з блоками та системами охолодження з алюмінію. Повний захист систем охолодження 5 років або 250000 км пробігу.

Наразі наша продукція представлена на провідних маркетплейсах України:

rozetka
epicenter
prom

Підписка на акції та новини