пн-пт 10:00-16:00, сб 10.00-14.00, нд - вихідний

16.07.2021
1194

Ремонт трансмісії та двигуна трактора

Присадка МЕГАФОРС - трудівник полів!

Загальновідомо, що техніка у сільських умовах працює завжди в екстрімі. Спека, мороз, дощ, розкислі або курні поля, великі навантаження. Проблеми «жанру» можна перераховувати майже до нескінченності. Інтенсивна експлуатація техніки призводить до виходу її з ладу, як правило, внаслідок зносу поверхонь, що труться, деталей механізмів, що сполучаються.

У битві за врожай беруть участь як окремі фермери, так і великі агрохолдинги. При виході з експлуатації техніки вони опиняються в нерівних умовах. Великі підприємства мають свої ремонтні бази, із заздалегідь заготовленими запчастинами, та й техніка, не тільки сучасніша, а й «молодша». Великі підприємства, як правило, мають і резерв обладнання. Тому дрібні та середні господарства відчувають проблеми, пов'язані з ремонтом техніки гостріше. Вони найчастіше шукають альтернативу трудомісткому ремонту, який не лише дорогий, а й вимагає вимикання техніки з виробничого циклу. Такою альтернативою є технології профілактики від зношування та безрозбірного ремонту (відновлення), якщо деталі механізмів вже зношені. У такому разі відновлення техніки відбувається без зупинки обладнання на ремонт, тобто, без відриву від виробництва.

На українському ринку паливно-мастильних матеріалів представлено достатньо таких продуктів. Вони мають різні технології застосування, вони різняться за ефективністю, але всі вони спрямовані на збільшення ресурсу техніки та зниження споживання енергоресурсів (бензину, дизельного палива, газу та електрики).

Виробництвом та впровадженням таких ресурсозберігаючих засобів під Торговою Маркою МЕГАФОРС займається Науково-виробнича фірма «Мегафорс» вже з 2002 року. До цієї продукції фірми належать:

   - моторні олії;

   - присадки (добавки) в моторні, трансмісійні та індустріальні олії та пластичні мастила;

   - Присадки в паливо;

   - охолодні рідини-антифризи.

За нашою статистикою, для сільськогосподарської техніки найбільш популярними є присадки в олії. Ці присадки відносяться до ремонтно-відновлювальних (реноваторів) Вони застосовуються для запобігання зносу поверхонь, що труться, або відновлення цих поверхонь, коли вони вже зношені. При застосуванні цих присадок (добавок) на поверхнях тертя утворюється вуглецево-металокерамічний шар, який знижує тертя (коефіцієнт тертя) і підвищує зносостійкість поверхонь, що труться, в парах тертя. Саме це (і дозволяє, не виводячи обладнання з експлуатації, відновлювати зношені механізми, збільшуючи їхній міжремонтний період. Наші присадки випускаються в рідкому та консистентному видах. Рідкі присадки застосовуються для продовження життя двигунів, механічних та автоматичних трансмісій (коробок передач, редукторів приводу коліс та допоміжних механізмів, вузлів гідравліки). Консистентні – використовуються у всіх вузлах, де використовується пластична мазка.

Нами помічено, що за 19 років сфера використання присадок МЕГАФОРС сильно розширилася. Спочатку це були виключно трактори МТЗ (Білорусь). Основна проблема цих тракторів – коробка передач. У цих вузлах слабким місцем виявилися підшипники. Вони в коробці передач найчастіше руйнуються. Це призводить до перекосу валів і, як наслідок, до поломки або зрізання зубів шестерень. Додавання в трансмісійну олію присадки МЕГАФОРС призводить до утворення на всіх поверхнях підшипників, що труться (на роликах, кульках і робочих поверхнях обойм) захисного шару, який твердіше стали і знижує тертя в кілька разів. Це забезпечує збільшення ресурсу підшипника, отже, і вузла загалом, у кілька разів. Першими тракторними двигунами, де було застосовано присадку МЕГАФОРС, були теж Білорус. В даному випадку, від застосування МЕГАФОРС піднімається компресія в циліндрах, піднімається тиск масла, а також скорочувалася витрата палива. Консистентна присадка добре зарекомендувала себе у вузлах, де використовується пластичне мастило. Цей вид присадки, яка поєднується з пластичним мастилом, а іноді використовується і в чистому вигляді, найчастіше застосовується в комбайнах і причіпному або навісному устаткуванні, де є багато точок шприцювання.

На сьогоднішній день нашу продукцію використовують не тільки в тракторах Білорусь, а й у сучасній техніці, тракторах та комбайнах таких провідних брендів, як John Deer, New Holland, Case та ін. Причому останнім часом до нас звертаються за продукцією не лише дрібні середні фермерські господарства, а й великі агровиробники. Слід також відзначити, що, крім традиційного застосування в механічних трансмісіях і двигунах, почалося активне використання присадок МЕГАФОРС у вузлах гідравліки.

 Потрібно пам'ятати, що продукція НВФ «Мегафорс» добре захищає та відновлює не лише трактори та комбайни, а й усі види транспорту, включаючи малолітражки. Застосовується вона з величезним успіхом і в присадибній техніці: мотоблоки, генератори, компресори, скутери та мотоцикли, мотокоси, бензинові пилки та ін.

Написати відгук
Увага: HTML не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
Схожі статті
Все про присадки для двигуна
Все про присадки для двигуна

Все про присадки та ремонт авто без розбирання.У всьому світі з величезною швидкістю зростає онлайн-сервіс покупок та консультацій, Україна не є винятком. Коли у ваших руках є смартфон, планшет або но..

874
22.07.2021
Як часто міняти масло в машині? - все про олію та присадки в двигун, інтернет-магазин Мегафорс
Як часто міняти масло в машині? - все про олію та присадки в двигун, інтернет-магазин Мегафорс

Коли треба міняти моторне синтетичне масло у двигуні машини?При техобслуговуванні автомобіля обов'язково змінюють автомасло, враховуючи загальний кілометраж. При цій операції дотримуються певних інтер..

5663
27.07.2021
Промивання двигуна присадками
Промивання двигуна присадками

Чи потрібно обов'язково промивати двигун ДВЗ автомобіля перед заміною масла або робити промивання при переході на інше?Всі, напевно, пам'ятають постулат, знайомий з дитинства, що обов'язково потрібно ..

1773
27.07.2021
Присадки у дизель як краще додавати?
Присадки у дизель як краще додавати?

Присадка для солярки – лити чи не лити у дизель?Виробники постійно вдосконалюють дизельні двигуни, проте, незважаючи на старання інженерів, все одно вони більш чутливі до палива, ніж їхні бензинові ко..

1030
27.08.2021