пн-пт 10:00-16:00, сб 10.00-15.00, нд - вихідний

МЕГАФОРС у промисловості

Ремонт підшипників кочення в зоні високих навантажень
Ремонт підшипників кочення в зоні високих навантажень

Хлистунівське кар'єроуправління, с. ХлистунівкаГородищевський р-н, Черкаська обл.Щекова дробарка, підшипники кривошипного механізмуПідшипники щікової дробарки СМД-118 виходили з ладу через 10-12 місяц..

1075
12.04.2019
Унікальну бурову установку вилікував МЕГАФОРС
Унікальну бурову установку вилікував МЕГАФОРС

Установка горизонтально спрямованого буріння Tulsa Rig Iron, Inc.-HDR-160, виробництво США, рік випуску1993, яка здатна прокладати підземні трубопроводи діаметром до 1800мм і на відстань до 1000м з од..

1264
12.04.2019
Збільшення стійкості гарячого штампування
Збільшення стійкості гарячого штампування

Залізничні колеса виробляються колосопрокатним комплексом методом гарячого штампування пресами із зусиллям 3,5 т і більше. У колесопрокатному цеху ВАТ «Інтерпайп НТЗ» було проведено випробування проти..

1157
22.11.2016
Як знизити рівень шуму в новому устаткуванні
Як знизити рівень шуму в новому устаткуванні

  ВАТ «Станкобудівний завод «ВЕРКОН», що випускає металообробні верстати не зміг зробити сертифікацію за стандартом «Євро-3» через рівень шуму, що не відповідає санітарним нормам. Як виявило..

1008
22.11.2016
Відновлення головок рейок та ребордів коліс
Відновлення головок рейок та ребордів коліс

  Електромостові крани є обладнанням, яке дозволяє піднімати та переміщати різні вантажі вздовж робочого майданчика. Вони можуть бути підвісними та опорними. У будь-якому випадку переміщення вантажу в..

1268
22.11.2016
Тепловозні, електровозні компресори
Тепловозні, електровозні компресори

Компресори на кар'єрному залізничному транспорті відіграють велику роль. З їх допомогою здійснюється розвантаження вагонів думпкарів, завантажених корисними копалинами, зокрема залізною рудою або відв..

1273
22.11.2016
Поршневі компресори
Поршневі компресори

Промислові поршневі компресори зазвичай забезпечують технологічні процеси в різних сферах виробництва. Працюють безперервно і з максимальним навантаженням, що призводить до зношування циліндро-поршнев..

1221
22.11.2016
Мастило для техніки та електроінструменту
Мастило для техніки та електроінструменту

Пластичне мастило «МЕГАФОРС» було розроблено спеціально для застосування на відкритих зубчастих передачах. Однією з основних проблем таких передач є розбризкування мастила під час роботи агрегату і то..

936
22.11.2016
Ремонт зубчастої рейки прокатного стану
Ремонт зубчастої рейки прокатного стану

При виробництві тонкостінних холоднодеформованих труб використовуються стани холодної прокатки труб (ХПТ). Основним виконавчим механізмом стану є робоча кліть, за допомогою якої проводиться ударне нав..

1140
22.11.2016
Ремонт головного привода міксерного крана
Ремонт головного привода міксерного крана

При заміні вал-шестернейміксерного крана киснево-конверторного цеху було проведено випробування присадки (добавки) «МЕГАФОРС», яка була у вигляді пластичного мастила. Зуби вал-шестерень промазувалися ..

875
22.11.2016
Редуктор та зубчаста муфта крана
Редуктор та зубчаста муфта крана

Влітку 2008 року на комбінаті «Запоріжсталь» застосували «МЕГАФОРС» на деталях електромостового крана, а саме – оброблено редуктор підйому та зубчасту муфту МОЗ-3. Після вимірів показників у квітні 20..

1140
22.11.2016
Ремонт та відновлення зубчастої муфти МЗ-3
Ремонт та відновлення зубчастої муфти МЗ-3

Зубчасті муфти - це пристрої, які дозволяють передавати момент, що крутить, з одного валу на інший. Вони також компенсують радіальне, осьове та кутове зміщення цих валів. Такі муфти є поширеними вузла..

1346
22.11.2016
Ремонт зубчастої втулки шпинделя
Ремонт зубчастої втулки шпинделя

Зубчасто-валкові муфти трубопрокатного агрегату ТПА-80 працюють у важких умовах, що обумовлює їх малий термін служби. Наприклад, термін служби зубчасто-валкової муфти шпинделя приводу безперервного ст..

1046
22.11.2016
Як уникнути попадання води, що нагнітається, в мастило при експлуатації насоса високого тиску
Як уникнути попадання води, що нагнітається, в мастило при експлуатації насоса високого тиску

Горизонтальні триплунжерні насоси Г-305 використовуються для подачі води в пресу колесопрокатного комплексу на ВАТ «Інтерпайп НТЗ» (насосно-акумуляторна станція). Вони забезпечують тиск рідини до..

1003
22.11.2016
Відновлення моторно-осьових підшипників ковзання
Відновлення моторно-осьових підшипників ковзання

Моторно-осьові підшипники (МОП) тягових агрегатів (тягові агрегати – залізничні склади з думпкарами, оснащеними електродвигунами) почали ламатися на ВАТ «ПівдГЗК». При цьому відбувалося інтенсивне зно..

1464
22.11.2016
Підшипники ковзання маховика пільгерстану
Підшипники ковзання маховика пільгерстану

 Гарячекатані безшовні труби великого діаметру виробляються на прокатних агрегатах, обладнаних пільгерами (пільгерстанами). Внаслідок ударного впливу великої потужності на розжарену заготовку утворюєт..

1050
22.11.2016
Запобігання обводненню мастила під час експлуатації підшипників кочення
Запобігання обводненню мастила під час експлуатації підшипників кочення

Попадання води в підшипники є однією з найпоширеніших причин їхнього передчасного виходу з ладу та значного скорочення терміну експлуатації. Компанія ТОВ «ТПГ Альбатрос», (Дніпро) використовує спецнас..

1072
22.11.2016
Відновлення підшипників кочення колесопрокатного стану
Відновлення підшипників кочення колесопрокатного стану

Серцем у виробництві залізничних коліс є колесопрокатний стан. Тут розжарені дотиски заготовки (1200-1250 0 С), відштамповані потужними пресами, перетворюються на колеса. При цьому виконавчі механізми..

930
22.11.2016
Відновлення підшипників кочення в агресивному середовищі
Відновлення підшипників кочення в агресивному середовищі

Одне з найбільш навантажених місць у транспортній стрічці колесопрокатного цеху – це рольганг, який подає заготівлю під прес і розташований біля гідрозбиву окалини. Після того, як заготівля вийшла з-п..

953
22.11.2016
Відновлення високонавантажних підшипників кочення
Відновлення високонавантажних підшипників кочення

Присадка (добавка) в мастила «МЕГАФОРС» була використана для обробки підшипників щокової дробарки СМД-118. При цьому присадка "МЕГАФОРС" була додана в штатне мастило TEХACO, в кількості 25% за обсягом..

1095
22.11.2016
Відновлення підшипників кочення прокатного стану
Відновлення підшипників кочення прокатного стану

Навесні 2008 року спеціальний склад «МЕГАФОРС» був використаний на промисловому підприємстві міжнародного рівня – ВАТ «Інтерпайп НТЗ», м. Дніпро. За програмами, затвердженими головним інженером заводу..

1269
22.11.2016
Останні відгуки
Задати питання
Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
Олександр 18.03.2024
Добрий день.Порадьте масло вашого виробництва в мотор до міні трактора догфенг.
Відповідь Мегафорс:

Ваша техніка, міні трактор, прирівнюється до легкового автотранспорту, у тому числі буси, типу Sprinter. Тому вам підійде масло нашого виробництва SmartOil. У нас є усі категорії по в'язкості.

Fikret 17.03.2024
Добрый день спасибо за столь детальный ответ к сожалению я гр др гос-ва но советы грамотных и умных специалистов очень важны желаю вам в ваших исследованиях всех благ спасибо
Відповідь Мегафорс:

Спасибо большое и вам всего хорошего!

Петн 16.03.2024
Можно ли добавлять эту присадку в акпп с 4 дикстроном?
Відповідь Мегафорс:

Присадку SmartOil Racing нельзя добавлять в АКПП независимо от ATF потому, что будет снижено трение 

 между рабочими поверхностями. Коробка будет буксовать.

Fikret 15.03.2024
Добрый день спасибо за ваш труд быстрый ответ я учту ваши рекомендации что очень важно, учитывая что на рынке большой разброс масел как качеств так и подделок методом проб меняю через каждые 5000 км на данный момент залит Альпин 5 - 40 ( Германия ) вначале было нормально двиг стал тише работать но потом после 3000 км снова звук двиг снова увеличился возможно масло не того уровня хочу поменять на Титан 5-40 или залить Тойотовскую про-ва Бельгия ( на сколько это ориг ? ) или же какое масло залить в двиг что посоветуете спасибо
Відповідь Мегафорс:

Здесь мы бессильны.    Рекомендацию можем дать на основании испытаний. Марки масел нам не о чем не говорят. Красивые названия, не более. Одним из важнейших характеристик масла является обеспечение противоизносного явления на поверхностях трения. Это обеспечивается прочностью масляной пленки. Естественно, это обеспечивает низкое трение (коэф. трения). Мы производим испытание масел на машинке трения на этот показатель. Если вы находитесь в Украине (но по предыдущему вопросу, похоже, что нет),то пришлите нам образцы масел в объеме по 50мл. Мы проведем испытания и пришлём видео отчёт. У нас есть присадка к маслам, которая упрочняет масляную пленку. Кроме того, у нас есть готовые масла с  этой присадкой. Мы проведем испытание ваших образцов и наших масел с той же вязкостью. Или же добавим присадку в ваши образцы. Вам будут интересны результаты испытаний. Не исключено, что снижение трения может решить вашу проблему

Fikret 13.03.2024
Добрый день Тойота прадо 2,7 2007 год пробег 205000 км производитель рекомендует 5w-30 и 10w-30 климат у нас южный летом жарко до 45 С залито 5w-40 стоит ли переходить на 5w-30 и будет ли масложор или оставить как есть спасибо
Відповідь Мегафорс:

Добрый день. Как известно, масложор может быть по 3-м причинам: выработки в ЦПГ, вышли со строя сальники клапанов и низкий индекс вязкости самого масла. Если две первые причины отсутствуют, то все будет зависит от самого масла, причем, не от показателей его вязкости. При одних и тех же показателях вязкости по SAE, могут быть разные индексы вязкости, т.е., способность масла сохранять вязкость от температурного воздействия. Ели ваш автомобиль уже работает на масле 5w40, учитывая высокую температуру окружающей среды, то нет особого смысла переходить на менее вязкое масло.  Тем более, если на практике масло вас удовлетворяет, т.е., по индексу вязкости.

Підписка на акції та новини