МЕГАФОРС у промисловості
Виберіть підкатегорію
Хлистунівське кар'єроуправління, с. ХлистунівкаГородищевський р-н, Черкаська обл.Щекова дробарка, підшипники кривошипного механізмуПідшипники щікової дробарки СМД-118 виходили з ладу через 10-12 місяц..
Установка горизонтально спрямованого буріння Tulsa Rig Iron, Inc.-HDR-160, виробництво США, рік випуску1993, яка здатна прокладати підземні трубопроводи діаметром до 1800мм і на відстань до 1000м з од..
Залізничні колеса виробляються колосопрокатним комплексом методом гарячого штампування пресами із зусиллям 3,5 т і більше. У колесопрокатному цеху ВАТ «Інтерпайп НТЗ» було проведено випробування проти..
ВАТ «Станкобудівний завод «ВЕРКОН», що випускає металообробні верстати не зміг зробити сертифікацію за стандартом «Євро-3» через рівень шуму, що не відповідає санітарним нормам. Як виявило..
Електромостові крани є обладнанням, яке дозволяє піднімати та переміщати різні вантажі вздовж робочого майданчика. Вони можуть бути підвісними та опорними. У будь-якому випадку переміщення вантажу в..
Компресори на кар'єрному залізничному транспорті відіграють велику роль. З їх допомогою здійснюється розвантаження вагонів думпкарів, завантажених корисними копалинами, зокрема залізною рудою або відв..
Промислові поршневі компресори зазвичай забезпечують технологічні процеси в різних сферах виробництва. Працюють безперервно і з максимальним навантаженням, що призводить до зношування циліндро-поршнев..
Пластичне мастило «МЕГАФОРС» було розроблено спеціально для застосування на відкритих зубчастих передачах. Однією з основних проблем таких передач є розбризкування мастила під час роботи агрегату і то..
При виробництві тонкостінних холоднодеформованих труб використовуються стани холодної прокатки труб (ХПТ). Основним виконавчим механізмом стану є робоча кліть, за допомогою якої проводиться ударне нав..
При заміні вал-шестернейміксерного крана киснево-конверторного цеху було проведено випробування присадки (добавки) «МЕГАФОРС», яка була у вигляді пластичного мастила. Зуби вал-шестерень промазувалися ..
Влітку 2008 року на комбінаті «Запоріжсталь» застосували «МЕГАФОРС» на деталях електромостового крана, а саме – оброблено редуктор підйому та зубчасту муфту МОЗ-3. Після вимірів показників у квітні 20..
Зубчасті муфти - це пристрої, які дозволяють передавати момент, що крутить, з одного валу на інший. Вони також компенсують радіальне, осьове та кутове зміщення цих валів. Такі муфти є поширеними вузла..
Зубчасто-валкові муфти трубопрокатного агрегату ТПА-80 працюють у важких умовах, що обумовлює їх малий термін служби. Наприклад, термін служби зубчасто-валкової муфти шпинделя приводу безперервного ст..
Горизонтальні триплунжерні насоси Г-305 використовуються для подачі води в пресу колесопрокатного комплексу на ВАТ «Інтерпайп НТЗ» (насосно-акумуляторна станція). Вони забезпечують тиск рідини до..
Моторно-осьові підшипники (МОП) тягових агрегатів (тягові агрегати – залізничні склади з думпкарами, оснащеними електродвигунами) почали ламатися на ВАТ «ПівдГЗК». При цьому відбувалося інтенсивне зно..
Гарячекатані безшовні труби великого діаметру виробляються на прокатних агрегатах, обладнаних пільгерами (пільгерстанами). Внаслідок ударного впливу великої потужності на розжарену заготовку утворюєт..
Попадання води в підшипники є однією з найпоширеніших причин їхнього передчасного виходу з ладу та значного скорочення терміну експлуатації. Компанія ТОВ «ТПГ Альбатрос», (Дніпро) використовує спецнас..
Серцем у виробництві залізничних коліс є колесопрокатний стан. Тут розжарені дотиски заготовки (1200-1250 0 С), відштамповані потужними пресами, перетворюються на колеса. При цьому виконавчі механізми..
Одне з найбільш навантажених місць у транспортній стрічці колесопрокатного цеху – це рольганг, який подає заготівлю під прес і розташований біля гідрозбиву окалини. Після того, як заготівля вийшла з-п..
Присадка (добавка) в мастила «МЕГАФОРС» була використана для обробки підшипників щокової дробарки СМД-118. При цьому присадка "МЕГАФОРС" була додана в штатне мастило TEХACO, в кількості 25% за обсягом..
Навесні 2008 року спеціальний склад «МЕГАФОРС» був використаний на промисловому підприємстві міжнародного рівня – ВАТ «Інтерпайп НТЗ», м. Дніпро. За програмами, затвердженими головним інженером заводу..
Ваша техніка, міні трактор, прирівнюється до легкового автотранспорту, у тому числі буси, типу Sprinter. Тому вам підійде масло нашого виробництва SmartOil. У нас є усі категорії по в'язкості.
Спасибо большое и вам всего хорошего!
Присадку SmartOil Racing нельзя добавлять в АКПП независимо от ATF потому, что будет снижено трение
между рабочими поверхностями. Коробка будет буксовать.
Здесь мы бессильны. Рекомендацию можем дать на основании испытаний. Марки масел нам не о чем не говорят. Красивые названия, не более. Одним из важнейших характеристик масла является обеспечение противоизносного явления на поверхностях трения. Это обеспечивается прочностью масляной пленки. Естественно, это обеспечивает низкое трение (коэф. трения). Мы производим испытание масел на машинке трения на этот показатель. Если вы находитесь в Украине (но по предыдущему вопросу, похоже, что нет),то пришлите нам образцы масел в объеме по 50мл. Мы проведем испытания и пришлём видео отчёт. У нас есть присадка к маслам, которая упрочняет масляную пленку. Кроме того, у нас есть готовые масла с этой присадкой. Мы проведем испытание ваших образцов и наших масел с той же вязкостью. Или же добавим присадку в ваши образцы. Вам будут интересны результаты испытаний. Не исключено, что снижение трения может решить вашу проблему
Добрый день. Как известно, масложор может быть по 3-м причинам: выработки в ЦПГ, вышли со строя сальники клапанов и низкий индекс вязкости самого масла. Если две первые причины отсутствуют, то все будет зависит от самого масла, причем, не от показателей его вязкости. При одних и тех же показателях вязкости по SAE, могут быть разные индексы вязкости, т.е., способность масла сохранять вязкость от температурного воздействия. Ели ваш автомобиль уже работает на масле 5w40, учитывая высокую температуру окружающей среды, то нет особого смысла переходить на менее вязкое масло. Тем более, если на практике масло вас удовлетворяет, т.е., по индексу вязкости.