пн-пт 10:00-16:00, сб 10.00-14.00, нд - вихідний

22.11.2016
959

Тепловозні, електровозні компресори

Компресори на кар'єрному залізничному транспорті відіграють велику роль. З їх допомогою здійснюється розвантаження вагонів думпкарів, завантажених корисними копалинами, зокрема залізною рудою або відвальними гірськими породами. Компресори зазнають високих навантажень, забезпечуючи безперебійну роботу залізничних складів у будь-яку пору року. При зносі циліндро-поршневої групи компресорів, коли падає їх продуктивність, збільшується час розвантаження думпкарів, що у результаті знижує ефективність роботи залізничного складу загалом.
 
Тепловозна
 
Фірмою «Маскарт» проведено випробування присадки (добавки) до мастила «МЕГАФОРС» на тепловозних та електровозних компресорах КТ-6 та КТ-7. Випробування проводилися на ВАТ «інгулецький ГЗК» та ВАТ «Південний ГЗК». У тому й іншому випадку в картер кожного компресора заливався склад "МЕГАФОРС" з розрахунку 40мл на 1л олії. Зміна продуктивності компресора фіксувалося зміною часу підвищення тиску компресором з 6 до 7 кгс/см 2 . З іншого боку, зміна у роботі компресорів, оцінювалося зі зміни птового навантаження і звукового тиску (шуму).
 
За результатами випробувань було встановлено. Продуктивність компресорів збільшилася (зменшився час підвищення тиску) на 24-48%. Шум компресорів зменшився на 0,7-1,3 dBA. Незважаючи на підвищення продуктивності, споживаний струм не підвищився, що свідчить про зниження тертя як на робочих поверхнях циліндро-поршневої, так і кривошипо-шатунної групи компресорів, оброблених складом «МЕГАФОРС».
 
Тепловозна
 
Тепловозна
 
Тепловозна
Написати відгук
Увага: HTML не підтримується! Використовуйте звичайний текст.