Відновлення підшипників кочення
Хлистунівське кар'єроуправління, с. ХлистунівкаГородищевський р-н, Черкаська обл.Щекова дробарка, підшипники кривошипного механізмуПідшипники щікової дробарки СМД-118 виходили з ладу через 10-12 місяц..
Установка горизонтально спрямованого буріння Tulsa Rig Iron, Inc.-HDR-160, виробництво США, рік випуску1993, яка здатна прокладати підземні трубопроводи діаметром до 1800мм і на відстань до 1000м з од..
Попадання води в підшипники є однією з найпоширеніших причин їхнього передчасного виходу з ладу та значного скорочення терміну експлуатації. Компанія ТОВ «ТПГ Альбатрос», (Дніпро) використовує спецнас..
Серцем у виробництві залізничних коліс є колесопрокатний стан. Тут розжарені дотиски заготовки (1200-1250 0 С), відштамповані потужними пресами, перетворюються на колеса. При цьому виконавчі механізми..
Одне з найбільш навантажених місць у транспортній стрічці колесопрокатного цеху – це рольганг, який подає заготівлю під прес і розташований біля гідрозбиву окалини. Після того, як заготівля вийшла з-п..
Присадка (добавка) в мастила «МЕГАФОРС» була використана для обробки підшипників щокової дробарки СМД-118. При цьому присадка "МЕГАФОРС" була додана в штатне мастило TEХACO, в кількості 25% за обсягом..
Навесні 2008 року спеціальний склад «МЕГАФОРС» був використаний на промисловому підприємстві міжнародного рівня – ВАТ «Інтерпайп НТЗ», м. Дніпро. За програмами, затвердженими головним інженером заводу..
Підшипник кочення – це вузол, який є частиною опори. Підшипник кочення необхідний підтримки осі чи валу, тобто. фіксації їх положення та для забезпечення плавного їх обертання чи кочення. Іншими словами – підшипник це передавальна ланка у механізмі. З механічної точки зору підшипник є планетарним механізмом, що складається з водила (сепаратора), центральних коліс (внутрішнє і зовнішнє кільця) і сателітів (кульки).
Підшипник кочення - вузол і відповідальний і, як правило, сильно навантажений. Термін служби підшипника залежить від переліку умов. На підшипник впливають як механічні чинники, і хімічні. Підшипник кочення піддається зносу через абразивне зношування, атмосферну корозію, адгезивне руйнування, бринелювання, втомні зміни і прорахунки при виготовленні та обробці. Головним механізмом, що руйнує підшипник, є тертя. Нівелювати його негативну дію покликане мастило для підшипників кочення. Але, як показує практика, заводське мастило дуже далека від ідеалу. У цьому випадку, для досягнення високоексплуатаційного результату, можна використовувати силікатно-фулеренові склади для обробки робочих поверхонь підшипника кочення. Склад легко додається в мастило підшипника. Під час роботи підшипників під навантаженням ці інноваційні склади утворюють міцну метало-керамічну плівку, яка надійно захистить підшипник кочення від агресивних факторів і гарантовано збільшить у кілька разів термін його служби.
Присадку SmartOil Racing нельзя добавлять в АКПП независимо от ATF потому, что будет снижено трение
между рабочими поверхностями. Коробка будет буксовать.
Здесь мы бессильны. Рекомендацию можем дать на основании испытаний. Марки масел нам не о чем не говорят. Красивые названия, не более. Одним из важнейших характеристик масла является обеспечение противоизносного явления на поверхностях трения. Это обеспечивается прочностью масляной пленки. Естественно, это обеспечивает низкое трение (коэф. трения). Мы производим испытание масел на машинке трения на этот показатель. Если вы находитесь в Украине (но по предыдущему вопросу, похоже, что нет),то пришлите нам образцы масел в объеме по 50мл. Мы проведем испытания и пришлём видео отчёт. У нас есть присадка к маслам, которая упрочняет масляную пленку. Кроме того, у нас есть готовые масла с этой присадкой. Мы проведем испытание ваших образцов и наших масел с той же вязкостью. Или же добавим присадку в ваши образцы. Вам будут интересны результаты испытаний. Не исключено, что снижение трения может решить вашу проблему
Добрый день. Как известно, масложор может быть по 3-м причинам: выработки в ЦПГ, вышли со строя сальники клапанов и низкий индекс вязкости самого масла. Если две первые причины отсутствуют, то все будет зависит от самого масла, причем, не от показателей его вязкости. При одних и тех же показателях вязкости по SAE, могут быть разные индексы вязкости, т.е., способность масла сохранять вязкость от температурного воздействия. Ели ваш автомобиль уже работает на масле 5w40, учитывая высокую температуру окружающей среды, то нет особого смысла переходить на менее вязкое масло. Тем более, если на практике масло вас удовлетворяет, т.е., по индексу вязкости.
Доброго дня. Можете перейти на наше масло SmartOil, яке має міцну масляну плівку, що захищає поверхні тертя від зношення. По в'язкості вибирайте ту, яку рекомендує завод виробник авто.
Приведемо випадок, коли володар автомобіля BMW перейшов на наше масло https://www.youtube.com/watch?v=_q1Gw3WXURM
Якщо є бажання, то ми можемо випробувати ваше масло на машині тертя і вам надіслати відео звіт. Висилайте 50мл масла. Якщо згодні, ми вишлемо вам адресу
Доброго дня. Вважаємо, що розкоксовка може не допомогти. Масла їсть двигун не менше, ніж 1л на 1000км? Як що це так, то скоріш за все присутні випрацьовки (зношення) у циліндрах, та вже і зносилися сальники на клапанах. Якщо заміна сальників знизить витрату масла до 400-500мл на 1000км, то можна обробити двигун нашою присадкою МЕГАФОРС-двигун, згідно з інструкції використання в 2 етапа. Краще зателофонуйте нам для з'ясування більш детальної інформації.