пн-пт 10:00-16:00, сб 10.00-14.00, нд - вихідний

22.11.2016
672

Підшипники кочення колесопрокатного стану

Серцем у виробництві залізничних коліс є колесопрокатний стан. Тут розжарені дотиски заготовки (1200-1250 0 С), відштамповані потужними пресами, перетворюються на колеса. При цьому виконавчі механізми та їх приводи знаходяться в зоні високих температур, що зумовлює їх швидке зношування. Найбільше від високих температур страждають на підшипники.
 
У 2011 р., за підсумками виграного тендеру, фірмою «Маскарт» було оброблено складом «МЕГАФОРС» усі підшипники колесопрокатного стану ВАТ «Інтерпайп НТЗ». При цьому в підшипники було закачано мастило, що складається з мастила ІП-1 і присадки (добавки) до мастила «МЕГАФОРС» у співвідношенні 1:1.
 
Інтерпайп

 

Після обробки підшипників колесопрокатний стан розпочав виконання виробничої програми. Але менш ніж через місяць колесопрокатний стан був зупинений в аварійному режимі. Причиною зупинки стало підклинювання одного з підшипників корінного валу каретки. Сталося це через несправність центральної системи подачі мастила у цей підшипник. Висока температура випарувала залишки мастила з підшипника, і він почав працювати всуху. Обстеження підшипника, що заклинило, показало, що він залишився в робочому стані, не мав слідів зносу і навіть не набув кольору втечі.
 
Після усунення проблеми з подачею мастила стан приступив до виконання виробничої програми без заміни підшипника.

 

 
Документ
Написати відгук
Увага: HTML не підтримується! Використовуйте звичайний текст.