Триботехнічний склад МЕГАФОРС використовується, як присадка (добавка) у пластичні мастила, для профі..
200.00грн.
Немає відгуків
В наявності
Попадання води в підшипники є однією з найпоширеніших причин їхнього передчасного виходу з ладу та значного скорочення терміну експлуатації. Компанія ТОВ «ТПГ Альбатрос», (Дніпро) використовує спецнасоси ГР 160 та СД 220/22.5, в яких мастило підшипників піддається обводненню, через специфічні умови роботи. У вигляді експерименту було проведено тестову обробку підшипників спеціальним складом МЕГАФОРС-консістентний. Цей захід відчутно вплинув на поліпшення на експлуатаційні характеристики підшипників.
При використанні стандартного мастила експлуатаційний термін підшипників насоса ГР 160 досягав не більше 28-35 робочих діб. Вода, що потрапляє в мастило, призводила до надмірного зношування через вимивання мастила. Для мінімізації впливу води до основного мастила підшипників №46312 було додано інноваційний склад «МЕГАФОРС». На один підшипник витратили 0,5 кг складу. Співвідношення складу «МЕГАФОРС» та мастила Літол-24 витримали у рівних частках (1:1). Обробка підшипників добавкою «МЕГАФОРС» продовжила термін експлуатації підшипників утричі.
У разі насоса СД 220/22.5 його підшипники на стандартному мастилі мали термін експлуатації не більше 3-х місяців. Виною цьому була знову ж таки вода. Тому і в цьому випадку використали аналогічну добавку "МЕГАФОРС". Для тесту було обрано 3 підшипники №318. На кожен підшипник використовували по 0.5 кг складу «МЕГАФОРС», при цьому порожнє місце в корпусі заповнили мастилом Літол-24. Такий комплекс заходів дав наступний результат: за 6 місяців експлуатаційні характеристики підшипника кочення відповідали робочим нормам. Це говорить про те, що термін служби підшипника збільшено не менш ніж у 2 рази.
Користувався присадками Мегафорс, дуже сподобався результат. Зараз вирішив використовувати і оливу від Мегафорс. Проїхав ще не багато, машинка старенька, але скажу, що ко... →
Доброго дня. Користуюсь присадками і моторним маслом цього виробника дуже давно. Скільки було в сім'ї автомобілів, всі вони оброблені Мегафорсом, дуже задоволений. Цьго р... →
Дякую за якісне масло, мотоцикл став швидше підніматися в гору і почав тихіше працювати двигун. Сподіваюся так буде й надалі. Товар рекомендую.... →
Задати питання
Іван
19.03.2023
Доброго дня,форд с макс 2004р куплений недавно жере масло, протікання не бачу,спробую замінити масло на 5w40 може і присадку порадити?
Відповідь Мегафорс:
Є підозра, що заміна масла не допоможе. Скоріш за все, надмірна витрата масла виникла по причині зношення ЦПГ. Треба її лікувати. Для цього у нас є ремонтно-відновлююча присадка до масла МЕГАФОРС-двигун. 1 флакон коштує 570 грн, використовується на (до) 5л масла. Вам потрібно 2 -х кратна обробка. Інструкція на сайті. Після вилікування двигуна, рекомендуємо перейти на наше масло SmartOil, яке містить протекторний захист від зношення поверхонь тертя.
Олег
17.03.2023
Можно или нет смешать масло 10w40 и 10w60?
Відповідь Мегафорс:
Смешивать масла можно, если они одного производителя. Как правило, эти масла имеют одну масляную базу и близкие по содержанию пакеты присадок. Если речь идет о смешивании масел разных производителей, да ещё с такой разницей по вязкости, однозначного ответа дать не можем. Попробуйте это выяснить на форумах, посвященных этому вопросу. Не исключено, что у кого-то есть личный опыт.
Если касается нашего масла SmfrtOil, которое содержит протекторную присадку, увеличивающую противоизносные свойства масла в десятки раз, то можете применять его. Желательно использовать масло той вязкости, которая рекомендуется для вашего автомобиля. Отклонение от мануала, естественно, возможны. Вы это решите сами исходя состояния авто, т.с., из своих соображений.
Доброго дня! Підкажіть будь ласка, Опель фронтера А, 1997р, 2.2 бензин, на прогрітому двигуні падає тиск масла. Хочу скористатися вашою посадкою і перейти на вашу оливу, підкажіть що заказати?
Відповідь Мегафорс:
Доброго дня. Така ситуація виникає від зношення ЦПГ. Спочатку треба використати відновлюючу присадку МЕГАФОРС-двигун у 2 етапи. Інструкція на сайті. Після циклу обробки двигуна цією присадкою можна переходити до використання нашого масла, яке вміщає уже протекторну присадку.
Скажите пожалуйста я уже делал двойную обработку двигателя мегафорсом проехал тысячь 30, хочу обработать ещё, есть ли смысл? Всего двигатель прошёл 138 т
Відповідь Мегафорс:
Добрый день. Смысл есть. Будет даже очень хорошо. У Вас движок ещё не загрязнился, после обработки Мегафорсом в двигатель, а слой еще не износился. Состав поправит ту часть слоя, которая нарушилась за 30 т.км. Т.е., до металла ещё далеко, будет всегда истираться только защитный слой. Есть некоторые почитатели МЕГАФОРСа, которые добавляют МЕГАФОРС при каждой замене масла.