пн-пт 10:00-16:00, сб 10.00-14.00, нд - вихідний

22.11.2016
1028

Моторно-осьові підшипники ковзання

Моторно-осьові підшипники (МОП) тягових агрегатів (тягові агрегати – залізничні склади з думпкарами, оснащеними електродвигунами) почали ламатися на ВАТ «ПівдГЗК». При цьому відбувалося інтенсивне зношування вкладишів МОП та шийок осей, на яких вкладиші були встановлені. Вихід з ладу МОПів, з виробленнями на шийках валів, які підлягали відновленню, відбувався безпрецедентно короткий термін, лише за 1-2 місяці. Це сталося після того, як вкладиші з бронзи замінили вкладиші «Романіт-Н». Вони виготовлені з композиційного антифрикційного матеріалу.
 
Мотор осьовий
 
Фірма «Маскарт» неодноразово поекспериментувала на тяговому агрегаті №135 склад «МЕГАФОРС». МЕГАФОРС».
 
За підсумками, що після обробки шийки осей та вкладиші «Романіт-Н» складом «МЕГАФОРС», за 86 робочих діб були як нові та збільшилися в діаметрі, одна на 25мкм (0,025мм), а інша – на 40мкм (0,04мм) .
 
Спостереження за МОП тягового агрегату №135, оброблених складом «МЕГАФОРС», проводилися протягом 4,5 років. За цей час не було виявлено проблем щодо їх експлуатації.
 
Мотор осьовий
Написати відгук
Увага: HTML не підтримується! Використовуйте звичайний текст.