пн-пт 10:00-16:00, сб 10.00-14.00, нд - вихідний

22.11.2016
716

Зубчаста рейка прокатного табору

При виробництві тонкостінних холоднодеформованих труб використовуються стани холодної прокатки труб (ХПТ). Основним виконавчим механізмом стану є робоча кліть, за допомогою якої проводиться ударне навантаження на заготівлю, при переміщенні кліті по зубчастих рейках за допомогою приводного механізму. Високі навантаження, що виникають при ударному процесі прокату труб, призводять до інтенсивного зношування зчленувань «рейка-шестірня» (зубчаста рейка та вал приводу робочої кліті).
 
Різання прокатного верстата
З метою збільшення терміну служби, у 2008 році, на ділянці холодної прокатки труб ВАТ «Дніпропетровський трубний завод», фірмою «Маскарт» було оброблено зчленування «рейка – шестірня» складом «МЕГАФОРС» станів ХПТ-55 за №№ 3,5 та 6 На зубах зазначених зчленувань, пензлем наносилося пластичне мастило, що складається зі штатного мастила та складу «МЕГАФОРС» у співвідношенні 1:1. Товщина шару мастила становила 1-2 мм.
Застосування присадки (добавки) до мастила «МЕГАФОРС» забезпечило збільшення терміну служби вузлів «рейка-шестірня» у станах ХПТ-55 більш ніж у 2 рази.
 
Різання прокатного верстата
Написати відгук
Увага: HTML не підтримується! Використовуйте звичайний текст.